asaa

Peron Mokry Ług

Kontrakt na modernizację trasy Rail Baltica od Rembertowa przez Zielonkę, Tłuszcz do Sadownego od listopada już wszedł w fazę budowlaną tzn. że rozpoczęły się roboty torowe na części północnej kontraktu, koło Tłuszcza. Wkrótce zaczynają się kolejne roboty torowe, teraz właśnie na trasie Rembertów – Zielonka czyli na tej linii przebiegającej przez las. Modernizacja oznacza tak na prawdę rozbiórkę linii i budowę jej od nowa. Skoro wszystko jest budowane od nowa to można zbudować też nowy przystanek – Warszawa Mokry Ług. Prace nad przystankiem i torami trasy Zielonka – Rembertów potrwają około roku. Niestety żeby rozpocząć modernizację trzeba zamknąć tory i dlatego Koleje Mazowieckie zawieszają połączenia z linii Wołomińskiej przez Rembertów do Śródmieścia.
Prace na linii Warszawa Rembertów – Zielonka rozpoczną się na początku przyszłego roku, w styczniu. W ciągu około roku linia zostanie rozebrana i zbudowana na nowo. W tym czasie zostanie zbudowany również nowy przystanek, z dwoma peronami. To oczywiście tylko część prac w ramach tworzenia linii Rail Baltica… Ostatecznie więc, otwarcia nowego przystanku kolejowego na Mokrym Ługu możemy się spodziewać w 2015 roku. Czy tak będzie wyglądał
fot.
Nowy przystanek kolejowy w Ursusie
asaay
asaaasaa

Dodaj komentarz